14.5.2007

Eläimiä

Urbaani on saapunut maalle. Taidan jäädä pesään..



Lue minua, älä Hesaria!

9 Comments:

At 14/5/07 8:08 ip., Blogger a-kh said...

Haisee.

 
At 14/5/07 8:17 ip., Blogger Kale said...

Sanomalehdessä tosiaan on kumma tuoksu. Mutta kuvat ovat mukavia.

 
At 14/5/07 10:13 ip., Blogger a-kh said...

Ja koiran matossa. Koiran pentunäköä olisi voinut jalostaa enemmän. Muuten kuvat ovat mukavia. Miten pystyy myymään koirallehaisevan karvaisen auton.

 
At 15/5/07 9:17 ap., Blogger Iines said...

Siis koira ei ole pentu, vaan jo kolmivuotias, eikä se ole minun. Ja autoa en myy, joten satunnainen koiranhaju ei haittaa.

Kissa on minulla hoidossa ja se tunkee joka aamu Hesarin päälle niin, etten saa lehteä käännetyksi.

 
At 15/5/07 1:00 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hau, hau ja miau miau täältä karstulan kirjastosta!

KooTee

KH voisi haistella omia kainaloitaan vaan, yhtä hyvä tuoksu =DDDD

 
At 15/5/07 3:24 ip., Blogger Liisa said...

Itsetietoisia molemmat, sekä koira että kissa! Hauskat kuvat. Minun selaimeni ei siirrä hajuja. Tästä puuttunee jokin lisäosa? :)

 
At 15/5/07 6:06 ip., Blogger Iines said...

Kootee, hauska kuulla sinusta! On jo kaivattu sinua ja kuviasi. Niin just, haisee se ihminenkin, jos kohta koirakin. Mahtaako a-k.h tietää, että koiran suu on puhdas paikka? :) Minä ainakin pussaan koiraa antaumuksella.

 
At 15/5/07 6:07 ip., Blogger Iines said...

Liisa, niin ovatkin, tuntevat molemmat arvonsa, varsinkin katti.

 
At 16/5/07 12:01 ap., Blogger a-kh said...

Kootee

Minä käytän Mummia.

 

Lähetä kommentti

<< Home