18.6.2006

Terassi omalla parkilla





9 Comments:

At 18/6/06 9:35 ip., Blogger Iines said...

Minulle tuntematon laji on maisemakuvaus. Tässä kokeilin sitä ja ainakin horisontin jouduin suoristamaan.

 
At 18/6/06 9:37 ip., Blogger Iines said...

Vielä toinen huomio. Nyt huomaan, että alemmassa kuvassa häiritsee suuresti etualan valkoinen veneen kulma, joka varastaa ison osan kuva-alasta.

 
At 19/6/06 9:39 ap., Anonymous Anonyymi said...

Liikut samoilla seuduilla kun minäkin, ainakin luulen kuvan olevan Ukista.Viimeksi perjantaina näin tuon samaisen maiseman.
Horisontin yleensä joutuu aina suoristamaan, ei se vene minua ainakaan häiritse.

 
At 19/6/06 2:46 ip., Blogger a-kh said...

Kaksin aina kaunihimpi, vai mitä?

 
At 19/6/06 6:25 ip., Anonymous Anonyymi said...

Jostain syystä terävyttä puuttuu, tai sitten minulla on slmälasit siitepölyssä?
Ei sinun tarvitse vähätellä maisemakuvaajan kykyjäsi, niitäkin kyllä löytyy kunhan vaan kuvailet!
Nämäkin ovat ihan kivoja urbaaneja maisemia.

 
At 19/6/06 7:35 ip., Blogger a-kh said...

Kyllä, oikein maaseutu-urbanismia. Olen myös päättänyt ottaa iineksen muutamiin kuviin sen kannan, että rillini ovat siittiöpöllyssä. Ei sitä viitsi alvariinsa huomautella. Parhaat otokset ovat olleet teräviä, ja sehän riittää.

 
At 20/6/06 7:52 ap., Blogger Kale said...

Onko kuvien nyt aina oltava niin teräviä? Jonkinlainen epäterävyys mun mielestäni antaa kuvaan elävyyttä. Joskus jopa teen tahallani niistä epäteräviä. Sitäpaitsi se on mulle helpompaakin.;=)
En edes huomannut näissä kuvissa epäterävyyttä ilman huomauttamista kun en osaa tutkia kuvaa niin analyyttisesti. Silmää (ehkäpä nyt sitten siitepölyistä) nämä miellyttää ja se riittää. Hienoja ovat nämä Iineksen kuvat yleensäkin.

 
At 20/6/06 10:01 ap., Blogger Liisa said...

Kalen kanssa ehdottomasti samaa mieltä! Minä en vielä osaa horisontteja suoristella. Pirteä kuvapari!

 
At 20/6/06 10:44 ap., Blogger Iines said...

Kiitos kommenteista!

Minusta nuo kaksi venettä kyljikkäin ovat romanttinen näky Siksi valitsin kuvakulman juuri edestäpäin.

Maisemakuvaus onkin vaikea laji, huomaan. Eikä se erikoisemmin minua kiehdokaan, sillä tykkään enemmän lähikuvista ja muotokuvista. Kun vain löytäisi sopivia uhreja.

 

Lähetä kommentti

<< Home